Obchodní a dodací podmínky
pro prodej zboží prostřednictvím online obchodu umístěného na internetové adrese www.hodinkysperky.cz,
se sídlem Koněvova 181, Praha 3, 130 00
IČ: 61486515
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky ") Jaroslav Pikard se sídlem Koněvova 181, Praha 3, 130 00, identifikační číslo: 61486515 (dále jen „prodávající") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.hodinkysperky.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu").
Všeobecná ustanovení
- Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. její nedílnou součást.
- Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží za podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami (dále jen podmínky) a kupující se zavazuje toto objednané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu.
Předmět smlouvy
-
bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
-
vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
Objednání zboží, uzavření smlouvy
Místo plnění
Cena a placení
Dodací podmínky
Dopravní podmínky
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít a potvrdit jeho převzetí oprávněnou osobou.
Ceny dopravného
b) pokud je hodnota odeslaného zboží nižší než 1500,- Kč vč. DPH, dopravné ve výši 125,- Kč platí kupující.
Reklamace
-
Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím nebo konečným uživatelem
-
Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
-
Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce sepíše zákazník protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci.
-
Záruční lhůta se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
-
Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.
-
Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.
-
Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromně apod.
-
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním
-
Reklamační řízení ve vztahu ke konečnému uživateli (spotřebitel) se řídí Občanským zákoníkem.
-
Reklamační řízení ve vztahu k osobám používajícím zboží pro účel podnikání se řídí Obchodním zákoníkem.
-
Zboží v reklamačním řízení nezasílejte k dodavateli na dobírku a doporučujeme pojištění jeho dopravy.
Místo reklamace
Odstoupení od smlouvy
-
odešlete dopis (nejlépe emailem) na místo reklamace s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis
-
zboží doručte na místo reklamace
-
zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistitpři splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží
Ochrana osobních dat
-
jméno a příjmení
-
úplná poštovní adresa
-
telefonické, případné e-mailové spojení
Nakupujete-li jako právnická osoba, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě:
-
jméno firmy
-
úplná poštovní adresa
-
telefonické, e-mailové popř. faxové spojení
-
IČ, DIČ
Údaje o vašich nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.
Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům.
Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.